sobota 21. června 2014

Anglie

   Deštivá a zachmuřená – přesně takhle se mluví o Velké Británii, která se mně a mým spolucestovatelům ukázala úplně jinak. Vrátila jsem se včera a byla jsem plna dojmů a zážitků, dobrých i špatných. Náramně jsem si to užila, ale taky jsem se chvíli před odjezdem zvládla polít vřelým čajem. Cesta zpět tedy byla velmi zajímavá - 20 hodin v autobuse s popáleninami druhého stupně. Jsem zkrátka šikulka. 
   No, nicméně jsem se snažila i fotit, jak turisticky, tak umělecky, snad fotky zaujmou, ale tentokrát jsou opravdu spíše turistického rázu, protože "máme velmi nabitý program", jak s oblibou říkala naše delegátka. 
B.


 Zátiší u kostela u prestižní Chlapecké školy v Eatonu


Eatonské labutě


 Malebné nádražíčko ve Windsoru 

Věž kostela The University Church Of St. Mary The Virgin v Oxfordu

St. Paul's Cathedral v Londýně

 Stonehenge



Greenwich Park

 Pohled na London Eye z Westminster Bridge

The Tower Clock

Žádné komentáře:

Okomentovat